آشنایی با پرس برک cnc

دستگاه سی ان سی یکی از جدید ترین و بروز ترین دستگاه ها برای برش انواع ورق های مختلف و تولید قطعات با طرح و شکل های دلخواه است. این دستگاه ها به دلیل مزایا و ویژگی های بسیار زیادی که دارند، به وفور در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه انواع مختلف از cnc ها مانند پرس برک cnc با سروو، پرس برک cnc با شیر پروپرشنال و… تولید و روانه بازار شده اند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل و جامع دستگاه های برش cnc بپردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید.

آشنایی با پرس برکآشنایی با پرس برک cnc

این دستگاه ها از یک سری کنترلر های رایانه که با محاسبات عددی خاص و پیچیده به دست آمده اند، برای برش انواع مواد اولیه همانند چوب، پلاستیک، کاغذ، ورق های فلزی و… استفاده می کنند. در این روش دخالت نیروی انسانی در حد صفر بوده و تکنسین ها تنها وظیفه وارد کردن اطلاعات قطعه مد نظر را دارند. یعنی نیروی انسانی صرفا برای تعیین ضخامت، ابعاد و اندازه و شکل قطعات به کار گرفته می شود.

دستگاه های سی ان سی به دلیل برخورداری از تکنولوژی های نوین و بروز، می توانند قطعات مد نظر را در بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان ممکن تولید کنند. به همین دلیل نیز برای ساخت قطعاتی با شکل های بسیار پیچیده و خاص بسیار مناسب هستند.

ویژگی های پرس برک cnc

دستگاه های سی ان سی از مزایای خارق العاده و ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند. به همین دلیل نیز در صنعت بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه های برش را برای شما ذکر کرده ایم.

  • کیفیت ساخت بالا
  • دوام و طول عمر بالا
  • دقت برش بی نظیر
  • توانایی برش قطعات در طرح های پیچیده
  • توانایی برش قطعات با ضخامت های دلخواه
  • سرعت بسیار بالا
  • تامین ایمنی تکنسین ها
  • کار با کم ترین نیاز به نیروی انسانی
  • قیمت مناسب

ویژگی های دستگاه پرس برک سی ان سیکاربرد های پرس برک cnc

این دستگاه ها تقریبا در هر زمینه ای که به برش ورق های مختلف به خصوص ورق های فلزی احتیاج باشد، کاربرد دارند. امروز در صنایع مختلف به خصوص صنعت داروسازی، تولید تجهیزات الکتریکی، ساخت و ساز، تولید کاغذ و مقوا، تولید محصولات پلاستیکی و… برای انجام عملیات حکاکی، حفر، برش از این دستگاه استفاده می شود.

انواع پرس برک سی ان سی

پرس برک ها در انواع و اقسام مختلف طراحی و تولید می شوند تا افراد بتوانند با توجه به نیاز های خود یک مدل مناسب را خریداری کنند. به این طریق دستگاه cnc آن ها بیشترین راندمان و بازدهی را خواهد داشت. در بین انواع مختلف دستگاه های cnc، دو مدل پرس برک cnc با سروو، پرس برک cnc با شیر پروپرشنال بیشترین کاربرد را دارند. در ادامه هر یک از این دستگاه ها را به اختصار برای شما معرفی کرده ایم.

پرس برک cnc با سروو

در این نوع از cnc ها از سروو برای تعیین دقیق نقاط مد نظر تکنسین ها استفاده شده است. به طوری که در این سیستم، موتور های سروو با دقت بسیار بالا، موقعیت نقاط را ارزیابی کرده و مطابق با آن پرس برک را به بهترین حالت در می آورند. اگر شما هم بسته به کار خود به دقت بسیار بالایی احتیاج دارید، بی شک خرید پرس برک cnc با سروو می تواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

 پرس برک cnc با شیر پروپرشنال

در دستگاه پرس برک cnc با شیر پروپرشنال از شیر پروپرشنال به عنوان یک ابزار کنترلی استفاده می‌شود. این شیر نقش بسیار مهمی را در کارکرد دستگاه ایفا کرده و وظیفه اصلی آن تنظیم جریان سیال (مثل روغن) است. به این وسیله پرس برک می تواند عملکرد بهینه و با کیفیت بالا داشته باشد. با ترکیب پرس برک cnc با شیر پروپرشنال، بهبود قابل توجهی در کنترل و اجرای عملیات ماشینکاری ایجاد شد.

معرفی پرس برک cnc با شیر پروپرشنالقیمت پرس برک سی ان سی

قیمت دستگاه های cnc به پارامتر های مختلفی بستگی دارد. مدل دستگاه، کیفیت ساخت، متریال ساخت، برند سازنده، فروشنده و… همگی از جمله عواملی هستند که می توانند قیمت این دستگاه ها را تحت تاثیر خود قرار دهند. به همین دلیل نیز نمی توان یک قیمت مشخص و دقیق را برای تهیه آن ها تعیین کرد. اگر می خواهید علاوه بر خرید یک دستگاه cnc با کیفیت، هزینه های مقرون به صرفه برای آن پرداخت کنید، می توانید محصول خود را از مجموعه ماشین سازی ایرجی تهیه کنید.

خرید پرس برک cnc

برای خرید انواع دستگاه هایcnc  مانند پرس برک cnc با شیر پروپرشنال می توانید وارد بخش فروش مجموعه ماشین سازی ایرجی شده و در بین انواع مختلفی از دستگاه های برش cnc، محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کم ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *